مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-10اجتماعي

راه اندازی پویش «ایران من» در رادیو/ برنامه ای ویژه کودکان و نوجوانان


با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سیستم آموزشی، رادیو پیام به کودکان و نوجوا نان آموزش کاردستی می دهد.

- شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی و حضور کودکان و نوجوانان در خانه، رادیو پیام برای سرگرمی، ایجاد تنوع در رادیو نمای شبکه پیام و آوا و آشتی کودکان با رسانه رادیو، پویش ملی ایران من را با موضوع ساخت کاردستی و نقاشی، طراحی و به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه این طرح به شدت از سوی خانواده ها مورد استقبال گسترده قرار گرفت و ارتباط خوبی با این طرح برقرار شد.

مدیر رادیو پیام توضیح داد: فرآیند کار به این صورت است که در سایت رادیو پیام بخشی به آموزش ساخت کاردستی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که افراد می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه ویدیوهای مربوط را مشاهده و از آثار تولیدی خود عکس گرفته و ازطریق پیام رسان سروش به رادیو پیام ارسال کنند و در نهایت تصاویر ارسالی خود را با نام و تصویر خودشان در رادیونمای پیام و آوا مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: آثار کودکان در سایت رادیو پیام بارگذاری و مخاطبان می توانند با رای دادن به آثار، اثر برتر را انتخاب کنند که به پنج اثر برتر انتخاب شده از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «ایران من» در رادیو/ برنامه ای ویژه کودکان و نوجوانان

راه اندازی پویش «ایران من» در رادیو/ برنامه ای ویژه کودکان و نوجوانان