مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-10اجتماعي

گردنه سخت گذر الماس جاده اردبیل ، گیلان حذف می شود


داود شایقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرای این پروژه حیاتی 200 میلیارد ریال اعتبار اولیه در سال جاری از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان تخصیص یافته و عملیات اجرایی آن تابستان امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث تونل گردنه سخت و بلند الماس در جنوب استان اردبیل یکی از آرزوهای دیرینه مردم خلخال برای سهولت در تردد به استان گیلان در فصول سرد سال و زمان بارش برف است، اظهارداشت: استاندار اردبیل توجه ویژه ای به اجرای این پروژه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل طرح های راه سازی بزرگ و مهم منطقه جنوب استان اردبیل مورد توجه استانداری اردبیل است، گفت: در کنار اجرای این پروژه تامین اعتبار لازم جهت ادامه عملیات اجرایی پروژه احداث راه اصلی خلخال ،کلور ، درام به منجیل نیز جزو اولویت های کاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

شایقی در زمینه اولویت طرح ها و پروژه های استان و ضرورت تکمیل آنها افزود: در کنار تکمیل راه آهن اردبیل به عنوان اولویت اصلی، احداث بزرگراه، احداث بیمارستان، توسعه و تجهیز امکانات در بخش کشاورزی بویژه سامانه آبیاری نوین و تکمیل طرح های آب و خاک و همچنین توجه به زیرساخت ها در بخش شهرک های صنعتی و کمک به اجرای طرح های فرهنگی در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه سخت گذر الماس جاده اردبیل ، گیلان حذف می شود

گردنه سخت گذر الماس جاده اردبیل ، گیلان حذف می شود