مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-10سياسي

امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت هاست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت های یک جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیش نیاز همه کارهایی است که در یک کشور باید انجام گیرد و لازمه رشد در بخش های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و تمام حوزه هایی که یک جامعه بخواهد پیشرفت داشته باشد، است.

وی ادامه داد: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت های یک جامعه است و کسانی که در تأمین امنیت نقش دارند خدمت بزرگی را به کشور ارائه می کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: این افراد چه با نام باشند و چه گمنام، سربازی کشور و نظام اسلامی را انجام می دهند.

وی گفت: دستگاه های مختلفی در تأمین امنیت کشور نقش دارند از وزارت اطلاعات تا نیروهای نظامی و انتظامی، همه این مجموعه ها در این حوزه نقش آفرینی می کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان روز سربازان گمنام را به همه فعالان عرصه تأمین امنیت کشور تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم که بیش از پیش در آینده، شاهد امنیت بهتر و بیشتر در سطح جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت هاست

امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت هاست