مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-10اجتماعي

ثبت بارش 54 میلی متری در «معلم کلایه» قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا به امروز 22 فروردین بیشترین میزان بارش در معلم کلایه با 54 میلی متر به ثبت رسیده و پس از آن شهرهای تاکستان و قزوین با 47.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا به امروز 22 فروردین بیشترین میزان بارش در معلم کلایه با 54 میلی متر به ثبت رسیده و پس از آن شهرهای تاکستان و قزوین با 47.

5 میلی متر بارش در رده بعدی قرار دارند.

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با ورود سیستم بارشی به استان بارش های خیلی خوبی را در سطح منطقه شاهد بودیم و این بارش ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: برای امشب نیز مقداری بارش باران را شاهد خواهیم بود ولی تا روز دوشنبه تنها در برخی ساعات انتظار بارندگی می رود، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود و برای برخی مناطق نیز احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: تا به امروز 22 فروردین بیشترین میزان بارش در معلم کلایه با 54 میلی متر به ثبت رسیده و پس از آن شهرهای تاکستان و قزوین با 47.

5 میلی متر بارش در رده بعدی قرار دارند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در کوهین چهار سانتی متر و در آوج 2 سانتی متر بارش برف به ثبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارش 54 میلی متری در «معلم کلایه» قزوین

ثبت بارش 54 میلی متری در «معلم کلایه» قزوین