مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-10اقتصادي

کمک 7 میلیارد تومانی تشکل های دینی یزد برای عبور از بحران کرونا


مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از کمک 7 میلیارد تومانی بانیان روضه، موکب های اربعین و هیئت های عزاداری در شرایط بحران کرونا به افراد در معرض آسیب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید حسن حسینی با اشاره به ارزش کار تشکل های دینی و احساس مسئولیت آن ها در بحران های مختلف اظهار داشت: این تشکل ها از زمان شیوع بیماری کرونا وارد میدان شدند و کمک های آن ها در قالب های مختلف تاکنون ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود این کمک ها تا زمان عبور از بحران بیماری، افزایش دو برابری داشته باشد، افزود: این کمک ها با همکاری سپاه و بسیج و در قالب تجهیز مراکز درمانی و تأمین کمبودهای وسایل پزشکی و توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهر یزد انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه آمار ارائه شده تنها مربوط به شهر یزد است و به طورقطع در مجموعه استان، میزان کمک ها بیشتر بوده است، عنوان کرد: این کمک ها از سوی بیت شهید صدوقی، موکب الرضا(ع) یزد و هیئت رزمندگان، هیئت های عزاداری و بانیان روضه صورت گرفته است.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران ادامه داد: بانیان روضه و هیئت های عزاداری در سال گذشته نیز در همه بحران ها ازجمله سیل و زلزله فعال بودند که این مشارکت نشان از شور و شعور حسینی مردم این دیار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد تومانی تشکل های دینی یزد برای عبور از بحران کرونا

کمک 7 میلیارد تومانی تشکل های دینی یزد برای عبور از بحران کرونا