مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-10سياسي

انقلاب اسلامی حاصل نگاه جهادی به مقوله انتظار است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: انقلاب اسلامی حاصل نگاه جهادی به مقوله انتظار است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 22 فروردین ماه در پیام جمعه این هفته شهرکرد، به روز و زمان شناس بودن را یکی از عوامل موفقیت مومن خواند و اظهار کرد: مصادیق فراوانی برای به روز بودن مومن می توان نام برد که یکی عالم به زمان خود بودن است، یعنی فرد مومن باید خود را در عرصه حاکمیت دین خدا ببیند لذا در جهت تقویت دینی و پیش گرفتن حیات دینی، تلاش کند.

حجت الاسلام نکونام در تبیین مصداق دوم به روز بودن مومن، بیان کرد: فرد مومن در شرایط کرونایی امروز که بلیه ای فراگیر و جهانی است، نگاهی مومنانه به این بلیه دارد و با نگاه ایمانی، در جهت انفاق، نذر قربانی، خدمات اجتماعی و جهادی، فاصله گذاری اجتماعی، ماندن در خانه، احترام به سلامت دیگران و .

گام بر می دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری، گفت: یکی از اشارات ایشان، طرح شبهات دیرین در مورد انتظار بود، انتظار به همراه جهاد و یا انتظار همراه با نظاره گر بودن و رصد نشانه ها که این را نمی توان انتظار واقعی نامید.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: منتظر کسی است که به جای رصد کردن نشانه های ظهور، کارها را رصد کند یعنی ببیند در جهت نزدیک شدن و تدارک ظهور چه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حاصل نگاه جهادی به مقوله انتظار است

انقلاب اسلامی حاصل نگاه جهادی به مقوله انتظار است