مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-10فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره طنز دانشجویی تا 10 اردیبهشت تمدید شد


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» که به میزبانی زنجان برگزار می شود، - زنجان -رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که به میزبانی زنجان برگزار می شود، تا 10 اردیبهشت امسال تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی استان زنجان، کامران جعفری با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج شعر و نثر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان برگزار می شود، گفت: چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند شامل بخش های شعر و نثر در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج وشهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی (طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

وی با بیان اینکه شرکت در هر 2 بخش شعر و نثر برای متقاضیان بلامانع است و محدودیتی در تعداد و قالب آثار ارسالی وجود ندارد، افزود: شرکت کنندگان باید دانشجو باشند و یا حداکثر یک سال از تاریخ دانش آموختگی آنان گذشته باشد.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه ناصر فیض، سعید بیابانکی و اسماعیل امینی اعضای هیئت داوران چهارمین جشنواره سراسری ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره طنز دانشجویی تا 10 اردیبهشت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره طنز دانشجویی تا 10 اردیبهشت تمدید شد