مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-10اجتماعي

طغیان رودخانه ها در قزوین خسارتی نداشت


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: کلیه رودخانه های استان پرآب شده و تعدادی از رودخانه ها مانند خررود، حاجی آباد و یالیان طغیان کردند ولی خوشبختانه خسارتی نداشتیم.

- قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی از پنج شنبه 21 فروردین آغاز شده و خوشبختانه بارش های خوبی تا ساعت 7:30 بامداد امروز به ثبت رسیده که این میزان به صورت میانگین حدود 45 میلی متر بارندگی در سطح استان بوده است.

وی ادامه داد: کلیه رودخانه های استان پرآب شده و تعدادی از رودخانه ها مانند خررود، حاجی آباد و یالیان طغیان کردند ولی خوشبختانه خسارتی نداشتیم چند مورد آب گرفتگی منازل اتفاق افتاد.

این مسئول بیان کرد: از چند ماه قبل عملیات لایروبی و آزاد سازی بستر رودخانه ها و مسیل ها و پاکسازی آبروهای درون و برون شهری در سطح استان آغاز گردید و با اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های قابل ملاحظه اخطاریه های آماده باش لازم به دستگاه های ذیربط ابلاغ و پیامهای هشدار نیز در سطح استان و عموم جوامع در معرض خطر منتشر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اعلام اینکه همه دستگاه ها در آماده باش کامل هستند، توصیه کرد: مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و کشاورزان بدون هماهنگی شرکت آب منطقه ای برای هدایت آب به سمت ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه ها در قزوین خسارتی نداشت

طغیان رودخانه ها در قزوین خسارتی نداشت