مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-10سياسي

تهیه و توزیع 28 هزار و 600 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در آذربایجان غربی


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا، تاکنون 28 هزار و 600 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حبیب شهسواری در بازدید از مناطق زلزله زده خوی، اظهار کرد: سپاه در مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر اجرای رزمایش بیولوژیکی، طرح حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را نیز اجرا می کند.

وی افزود: در اجرای این طرح تاکنون 28 هزار و 600 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده و تا نیمه اول ماه مبارک رمضان 40 هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی خوی، آن را ظرفیتی بسیار مهم در کنار وحدت و همدلی مردم این شهرستان برای مقابله و شکست ویروس کرونا عنوان کرد.

شهسواری، روند آواربرداری و خدمات رسانی به زلزله زدگان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در نشست با متولیان بازسازی نسبت به تسریع در روند آواربرداری و بازسازی تصمیمات لازم گرفته می شود.

غربالگری 90 درصد مردم خوی محمد عابدی، فرماندار خوی نیز در این نشست از غربالگری بیش از 90 درصد مردم شهرستان خوی برای تشخیص ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اجرای رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت با محوریت بسیجیان و خیران سلامت بیش از یک میلیون 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع 28 هزار و 600 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در آذربایجان غربی

تهیه و توزیع 28 هزار و 600 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در آذربایجان غربی