مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-10اقتصادي

محموله دارویی بلغارستان از طریق مرز بارزگان وارد کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق نامدار در خصوص جزییات این محموله دارویی افزود: این دومین محموله دارویی است که با توافق مدیران مرزی ایران و ترکیه از طریق بازارچه مرزی ساری سو در ماکو وارد کشور می شود، - مدیرکل گمرک بازرگان گفت: محموله دارویی مرتبط با بیماری کووید - 19 از کشور بلغارستان به میزان هشت تن از طریق مرز بازرگان وارد ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق نامدار در خصوص جزییات این محموله دارویی افزود: این دومین محموله دارویی است که با توافق مدیران مرزی ایران و ترکیه از طریق بازارچه مرزی ساری سو در ماکو وارد کشور می شود، تا در اختیار مدیران بخش درمان کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: این محموله به ارزش یک میلیون و 481 هزار یورو پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی با یک کامیون به مقصد گمرک شهریار تهران راهی شد.

نامدار بیان کرد: گمرک بازرگان آمادگی دارد تا کلیه محموله های دارویی را از طریق بازارچه مرزی ساری سو که در یک کیلومتری بازرگان قرار دارد، وارد کشور کند.

مدیر گمرک بازرگان گفت: شرکت های حمل ونقل بین المللی می توانند جهت هماهنگی با گمرک کشور ترکیه و حمل بار دارویی، مشخصات کامیون خود را به گمرک بازرگان اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله دارویی بلغارستان از طریق مرز بارزگان وارد کشور شد

محموله دارویی بلغارستان از طریق مرز بارزگان وارد کشور شد