مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-10اقتصادي

زنگنه جزییات نهمین نشست فوق العاده اوپک پلاس را تشریح کرد


وزیر نفت جزییات نشست بیش از 10 ساعته کشورهای عضو و غیرعضو اوپک را تشریح کرد و گفت: 22 کشور بر سر کاهش تولید روزانه 10 میلیون بشکه ای توافق کردند و قرار شد مذاکرات با مکزیک برای نهایی شدن این تصمیم ادامه یابد.

- وزیر نفت جزییات نشست بیش از 10 ساعته کشورهای عضو و غیرعضو اوپک را تشریح کرد و گفت: 22 کشور بر سر کاهش تولید روزانه 10 میلیون بشکه ای توافق کردند و قرار شد مذاکرات با مکزیک برای نهایی شدن این تصمیم ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه پس از پایان بیش از 10 ساعت مذاکره میان وزیران نفت و انرژی 23 کشور عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نهمین نشست فوق العاده اوپک پلاس از طریق وبینار اظهار کرد: همان طور که گفتم، توافق برای کاهش روزانه 10 میلیون بشکه ای تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک حاصل و قرار شد دیگر تولیدکنندگان نفت جهان نیز به این توافق بپیوندند.

وی افزود: توافق برای کاهش روزانه 10 میلیون بشکه در بازه زمانی نخست (از یکم ماه مه تا پایان ژوئن 2020) دو ماهه است، در بازه زمانی دوم یعنی از یکم ماه ژوییه تا پایان 31 دسامبر سال 2020 میلادی کاهش عرضه روزانه نفت 8 میلیون بشکه کاهش خواهد بود، سپس در بازه زمانی سوم از یکم ژانویه 2021 تا آوریل 2022 نیز کاهش عرضه روزانه 6 میلیون بشکه نفت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه جزییات نهمین نشست فوق العاده اوپک پلاس را تشریح کرد

زنگنه جزییات نهمین نشست فوق العاده اوپک پلاس را تشریح کرد