مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-10ورزشي

بیش از 400 بازرسی از باشگاه های ورزشی مشهد


سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد تعداد بازرسی های این اداره از باشگاه های ورزشی سطح شهر را بیش از 400 باشگاه اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد تعداد بازرسی های این اداره از باشگاه های ورزشی سطح شهر را بیش از 400 باشگاه اعلام کرد.

مهدی سلاطین روز گذشته در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه های مشهدی گفت: از 12 اسفند تا 12 فروردین به طور متناوب و هرروزه با چهار دستگاه ماشین بر چسب دار بازرسی اداره ورزش مشهد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از 400 مورد بازرسی و گزارش مردمی از باشگاه های سطح شهر را انجام دادیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: تعداد 77 مورد منجر به تذکر واحد و تعهدکتبی از موسسان و مدیران باشگاه ها و تعداد 12 مورد منجر به لغو موقت پروانه و توقیف مجوز باشگاه شد .

وی ضمن قدردانی از باشگاه های سطح مشهد که همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته اند، عنوان کرد: نکته قابل توجه این است که بیش از 80 درصد این موارد در دوهفته اول تعطیلی اماکن اتفاق افتاد و در حال حاضر تخلفات بسیار انگشت شمار و محدود می باشد.

سلاطین تاکید کرد: سختگیری های انجام شده تنها با هدف حفظ جان ورزشکاران و باشگاه داران است، امیدوارم با اتمام شیوع این بیماری باشگاه ها با توان بیشتر کار خود را مجدد آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 بازرسی از باشگاه های ورزشی مشهد

بیش از 400 بازرسی از باشگاه های ورزشی مشهد