مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-10اقتصادي

5 نفر به مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد/ افزایش فوتی ها به 9 نفر


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در رابطه با آخرین امار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر، اظهار داشت: پنج نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده اند که متأسفانه از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی های کرونا در استان بوشهر به 9 نفر رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه 22 فروردین 157 نفر شامل 86 مرد و 71 زن است.

وی گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (157 نفر) تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و 13 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، گناوه 1 مورد، کنگان 1 مورد، دیر 1 مورد و دشتستان 2 مورد بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر به مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد/ افزایش فوتی ها به 9 نفر

5 نفر به مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد/ افزایش فوتی ها به 9 نفر