مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-10پزشكي

518 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی انجام گرفت


معاون غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 518 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز تحت پوشش در سطح استان انجام شده است.

- جلال غفارزاده در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان، ارتقا کیفیت، ایمنی محصولات تولیدی استان بازدیدهای شبانه روزی از واحدهای تولیدی انجام می گیرد افزود: تاکنون 518 مورد بازرسی توسط کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی از سطح عرضه و واحدهای تولیدی استان انجام شد که 245 مورد در شهرستان ارومیه و 273 بازدید در سطح شهرستان های استان بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون بیش از 220 مورد بازرسی در شیفت های مختلف از واحدهای تولیدی انجام شده و کنترل ادواری و نظارت بر تولید و پخش محصولات مذکور همچنان طبق برنامه مدون ادامه خواهد داشت.

غفارزاده گفت: با توجه به حساسیت موضوع و شرایط بحرانی کشور در رابطه با اپیدمی کرونا ویروس و اهمیت تولید فرآورده های غذایی سالم با برنامه ریزی های انجام شده در معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر داروخانه ها، محلول های الکلی ضدعفونی کننده و دستکش در واحدهای تولید مواد غذایی و بهداشتی استان نیز توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

518 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی انجام گرفت

518 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی انجام گرفت