مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-10سياسي

تدفین بیماران کرونایی در زنجان چگونه انجام می شود؟


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیماران کرونایی فوت شده استان در شهر زنجان غسل می شوند.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیماران کرونایی فوت شده استان در شهر زنجان غسل می شوند.

حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی شامگاه روز گذشته (21 فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای تجهیز نیروها اقدام و برنامه ریزی هایی در خصوص ضرورت حضور نیروهای تخصصی در استان انجام داده و در همین راستا رصد و پیگیری های لازم را داشته و به صورت کلی حمایت های ویژه خود را در کنار همه بخش ها داشته است.

وی با بیان اینکه حضور دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان بیشتر در جنبه های عمومی نمایان تر است، افزود: در بحث ساماندهی، حمایت از نیروهای مردمی و جهادی در استان که ابعاد وسیعی دارد و قطعاً این ضرورت اقتضا می کند در ابعاد فرهنگی و بخشی از ابعاد اجرایی نیز حضور پررنگی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه قرارگاه مرکزی در نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برای مبارزه با کرونا تشکیل شده که در آن تاثیرات کرونا در مسائل فرهنگی و تاثیرات فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدفین بیماران کرونایی در زنجان چگونه انجام می شود؟

تدفین بیماران کرونایی در زنجان چگونه انجام می شود؟