مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-10بين الملل

حزب جمهوری خواه خلق ترکیه: اردوغان دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کمال قلیچ داراوغلو رییس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، روز پنجشنبه، ضمن انتقاد از رفتار سیاسی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و مواضع او در قبال منتقدانش، - رییس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، رییس جمهور این کشور را دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کمال قلیچ داراوغلو رییس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، روز پنجشنبه، ضمن انتقاد از رفتار سیاسی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و مواضع او در قبال منتقدانش، تصریح کرد او دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است.

رییس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در گفت و گو با شبکه دوار ترکیه در این خصوص گفت: اردوغان با اقدامات و رفتار سیاسی خود ثابت کرده است که دشمن دموکراسی، آزادی مطبوعات و آزادی بیان است .

کمال قلیچ داراوغلو در ادامه وجود صدها روزنامه نگار، سیاستمدار و فرهیخته در زندان های این کشور را حقیقتی تلخ خواند و گفت که آنها تنها به علت چیزهایی که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گفتند و نوشتند، زندانی هستند.

در همین ارتباط، رهبر حزب خوب در پارلمان ترکیه، پیشتر، با انتقاد شدید از اقدامات رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور پس از اهانت به هیأت سیاسی ترکیه در روسیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب جمهوری خواه خلق ترکیه: اردوغان دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است

حزب جمهوری خواه خلق ترکیه: اردوغان دشمن دموکراسی و آزادی مطبوعات است