مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-10اجتماعي

انجام 120عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی شدید در شهر کاشان


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: عوامل و کارمندان شهرداری کاشان در شب نیمه شعبان 120 عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی باران در سطح شهر کاشان انجام دادند.

- مهدی بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم گسترده نزول رحمت الهی در طی چند روز اخیر در شهرستان کاشان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های موجود و احتمال آب گرفتگی معابر عوامل و کارکنان شهرداری کاشان برای انجام هر گونه عملیات در حالت آماده باش بودند.

وی ابراز داشت: عوامل و کارکنان شهرداری کاشان در مناطق پنج گانه و سازمان های آتشنشانی و خدمات موتوری با محوریت معاونت خدمات شهری اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و حوادث ناشی از بارندگی کم سابقه چند روز اخیر انجام دادند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از تلاش 165 نفر از نیروهای شهرداری برای انجام این عملیات ها خبر داد و تصریح کرد: برای انجام این 120 عملیات که شامل رفع فرورفتگی، تخریب دیوار منازل، هواگیری چاه، تخلیه مخلوط، بیان مسیر با علائم و غیره بود بیش از 60 دستگاه و تجهیزات و ماشین آلات استفاده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه تجربیات شهرداری کاشان در خصوص مواجهه با کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مؤسسه یادگیری مستمر یونسکو در قالب گفت و گویی با نماینده شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 120عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی شدید در شهر کاشان

انجام 120عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی شدید در شهر کاشان