مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-10بين الملل

رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو: دانشجویان ایرانی در روسیه به کشور بازگردند


رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو به دانشجویان ایرانی در روسیه توصیه کرد که تا زمان بهبود شرایط به کشور بازگشته و برنامه آموزشی را از راه دور دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو در اطلاعیه ای در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: با توجه به گسترش روزافزون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف، از جمله فدراسیون روسیه و به ویژه در شهر مسکو و فقدان چشم انداز حل این مشکل در کوتاه مدت و حتی احتمال تداوم آن در نیمسال تحصیلی آتی که موجب  به وجود آمدن نگرانی ها و سوالاتی برای دانشجویان شده است٬ رایزنی علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شرایط موجود موکدا توصیه می کند دانشجویان عزیز ضمن قبول مسؤلیت عدم قطعیت ها به سهم خود حتی الامکان به ایران بازگشته و نسبت به ادامه برنامه آموزشی مطابق برنامه دانشگاه مربوطه  و از راه دور تلاش کنند.

  در این اطلاعیه آمده است: تلاش دانشگاه ها و پیگیری ها بر این است که ادامه جریان آموزش دانشگاه ها و در صورت امکان امتحانات تا حد ممکن به صورت غیرحضوری برگزار شود.

رایزنی علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران اضافه کرده است: تا زمان امکان بازگشت به کشور به دانشجویان ساکن خوابگاه ها و سایر سکونت گاه ها که با وضعیت نامناسب بهداشتی و یا احتمال قرنطینه خوابگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو: دانشجویان ایرانی در روسیه به کشور بازگردند

رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو: دانشجویان ایرانی در روسیه به کشور بازگردند