مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-10فرهنگي

آموزش مجازی به جای اجرای آنلاین تئاتر/ عشقی که در مترو شکل گرفت


علیرضا ناصحی بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به فعالیت هایش در سال جدید پیشنهاد داد کلاس های آنلاین آموزشی در مورد مشاغل مختلف تئاتری برگزار شود.

- علیرضا ناصحی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در سال جدید و بعد از سپری شدن شرایط بحرانی شیوع کرونا و باز شدن تماشاخانه ها به خبرنگار مهر گفت: قرار بود خرداد ماه نمایشی را در تماشاخانه مهرگان به کارگردانی رضا احمدزاده روی صحنه داشته باشم که اقتباسی از یکی از متون عباس نعلبندیان بود اما با شرایط پیش آمده مطمئنا اجرا عقب می افتد و مشخص نیست کی بتوانیم روی صحنه برویم.

وی ادامه داد: همچنین نمایش خانم حوا را برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک پیشنهاد داده بودم که البته بازهم باید دید که زمان برگزاری جشنواره کی خواهد بود.

این نمایش یک اثر عروسکی بونراکو و برای مخاطب بزرگسال است و با وجودی که زمان انتخاب این متن هنوز مساله بیماری کرونا و قرنطینه مطرح نشده بود اما داستان بی ارتباط به قرنطینه نیست و داستان عشقی است که در مترو شکل می گیرد.

ناصحی عنوان کرد: این نمایشنامه اقتباسی از داستان آنری تروایا نویسنده فرانسوی است و داستان بسیار جذابی درباره مدیرعامل یک شرکت لباس شویی دارد که عاشق دختر بلیت فروش مترو می شود و برای اینکه بتواند عشقش را ببیند شرایط را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی به جای اجرای آنلاین تئاتر/ عشقی که در مترو شکل گرفت

آموزش مجازی به جای اجرای آنلاین تئاتر/ عشقی که در مترو شکل گرفت