مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-10بين الملل

تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی


پس از نشست روز پنج شنبه گروه اوپک پلاس، پادشاه عربستان سعودی، رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور روسیه در یک تماس تلفنی به مرور اهمیت همکاری میان کشورهای تولیدکننده نفت پرداختند.

- پس از نشست روز پنج شنبه گروه اوپک پلاس، پادشاه عربستان سعودی، رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور روسیه در یک تماس تلفنی به مرور اهمیت همکاری میان کشورهای تولیدکننده نفت پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک سلمان، دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین بر اهمیت همکاری میان کشورهای تولیدکننده نفت برای حفظ بازارهای انرژی و حمایت از رشد اقتصاد جهانی تاکید کردند.

این سه کشور در حدود 40 درصد از عرضه جهانی نفت سهم دارند.

اوپک، روسیه و گروهی از تولیدکنندگان که به اوپک پلاس معروف هستند، روز پنج شنبه با کاهش تولید خود به میزان بیش از یک پنجم موافقت و اعلام کردند که انتظار دارند آمریکا و سایر تولیدکنندگان به تلاشهای آنها در تقویت قیمتها و حمایت از ثبات بازار بپیوندند که از پیامدهای شیوع ویروس کرونا بر تقاضا به شدت لطمه دیده است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از جنگ قیمت 31 روزه میان عربستان سعودی و روسیه بر اساس این مذاکرات، اوپک پلاس موافقت کرده است تولیدش را مجموعا 10 میلیون بشکه در روز کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی

تماس تلفنی سران آمریکا، روسیه و عربستان درباره پیمان نفتی