مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-10سياسي

کرونا دست آمریکا را رو کرد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که اقدامات آمریکا در این شرایط کرونا، دست آن ها را برای ملل مختلف رو کرد، گفت: این کشور نه تنها توان مبارزه با کرونا ویروس را ندارد بلکه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسک دیگران می زند.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که اقدامات آمریکا در این شرایط کرونا، دست آن ها را برای ملل مختلف رو کرد، گفت: این کشور نه تنها توان مبارزه با کرونا ویروس را ندارد بلکه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسک دیگران می زند.

محمد وحدتی در گفت وگو با ایسنا، درباره اینکه کرونا به چه میزان ماهیت ضد بشردوستانه برخی کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر از جمله آمریکا را برملا کرد؟ اظهار کرد: دولت آمریکا همیشه دیکتاتور بوده و تنها به فکر منافع خود است، سرنوشت ممالک و مردم دیگر کشورها برای آن ها اهمیتی ندارد، اگرچه همیشه دم از حقوق بشر می زند ولی در این زمینه هم دروغ می گوید، اکنون هم این دروغگویی ها به مردم جهان ثابت شده است.

وی افزود: اقدامات آمریکا در این شرایط کرونا ویروس دست آن ها را برای ملل مختلف رو کرد، این کشور نه تنها توان مبارزه با کرونا ویروس را ندارد بلکه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسک دیگران می زند؛ به همین دلیل در این مدت تمام مردم جهان، آمریکا را به خوبی شناختند و دیگر هیچ کس حاضر نخواهد بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دست آمریکا را رو کرد

کرونا دست آمریکا را رو کرد