مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-10دانش

شرایط ویژه برای دانشجویان مهمان در روزهای کرونایی


پیش بینی می شد که ممکن است در شرایط آموزش الکترونیکی برخی دانشجویان نیاز به امکانات حضوری داشته باشند و از این رو توصیه هایی را در زمینه مهمان شدن دانشجو در دانشگاه محل سکونت به دانشگاه ها داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در حال حاضر فعالیت های حضوری آموزشی در دانشگاه های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده و فقط از اردیبهشت ماه دانشجویان دکترا مجاز خواهند بود با تدابیر بهداشتی با نظر استاد و برای کارهای پژوهشی که به صورت غیرحضوری ممکن نباشد به دانشگاه رفت و آمد داشته باشند.

  با پیش بینی تداوم شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، نیاز به تمهیداتی برای حضور ضروری احتمالی برخی دانشجویان در دانشگاه برای استفاده از برخی امکانات احساس شد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ویژه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور  برای دانشجویان مهمان اتخاذ شده است، گفت: در حال حاضر تاکید بر آموزش الکترونیکی و تقویت آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها است تا کمترین مراجعه غیرضروری را در دانشگاه ها شاهد باشیم اما پیش بینی شد که شاید ممکن باشد در شرایط آموزش الکترونیکی برخی دانشجویان نیاز به امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ویژه برای دانشجویان مهمان در روزهای کرونایی

شرایط ویژه برای دانشجویان مهمان در روزهای کرونایی