مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-10سياسي

رای گیری زودهنگام از بیماران کرونایی در انتخابات پارلمانی کره جنوبی


رای گیری زودهنگام و پیش از موعد برای انتخابات پارلمانی در کره جنوبی امروز (جمعه) در حالی آغاز شده که بیماران مبتلا به کرونا آرای خود را در حوزه های رای گیری انداخته و کاندیداها نیز روش های جدیدی را برای برگزاری رقابت های انتخاباتی به منظور کاهش خطر .

- رای گیری زودهنگام و پیش از موعد برای انتخابات پارلمانی در کره جنوبی امروز (جمعه) در حالی آغاز شده که بیماران مبتلا به کرونا آرای خود را در حوزه های رای گیری انداخته و کاندیداها نیز روش های جدیدی را برای برگزاری رقابت های انتخاباتی به منظور کاهش خطر ابتلا و گسترش ویروس در نظر گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیسیون ملی انتخابات کره جنوبی هشت حوزه رای گیری را برای استفاده بیش از 3000 بیمار مبتلا به کووید-19 و 900 مسئول بهداشتی در مراکز درمان این بیماران از جمله سئول و شهر دائه گو ایجاد کرده است.

انتخابات پارلمانی کره جنوبی 15 آوریل (چهارشنبه آتی) برگزار می شود اما مقام های این کشور امیدوارند که مردم از این مزیت رای گیری زودهنگام و پیش از موعد به عنوان گزینه ای برای کاهش تعداد رای دهندگان در حوزه های رای گیری در روز انتخابات بهره ببرند.

همچنین 3500 حوزه رای گیری برای آنهایی در نظر گرفته شده که می خواهند در جریان دو روز رای گیری پیش از موعد که از امروز آغاز شده، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری زودهنگام از بیماران کرونایی در انتخابات پارلمانی کره جنوبی

رای گیری زودهنگام از بیماران کرونایی در انتخابات پارلمانی کره جنوبی