مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-10اقتصادي

روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بدره مطلوب است


معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بخش های مختلف شهرستان بدره مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر نعمتی عصر پنجشنبه در ادامه سلسه بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان بدره، با ابراز رضایت از روند برنامه ها و اقدامات انجام شده در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، بر اجرای کامل و دقیق این طرح تا زمان پایان تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده در کارخانه بدره، از پیگیری ها جهت رفع مشکلات و موانع این واحد تولیدی خبر داد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه از واحدهای نانوایی شهرستان بازدید کرده و بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

وی در ادامه با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از گشت های ایست بازرسی مستقر بازدید کرده و ضمن تقدیر از پرسنل انتظامی و پلیس راه، بر ادامه دقیق اجرای طرح تاکید کرد.

نعمتی همچنین در حاشیه این برنامه، از واحدهای تولیدی شهرستان از جمله طرح گلخانه و دیگر طرح های شهرستان بازدید کرده و ضمن بررسی روند پیشرفت این دو پروژه، از رایزنی با مدیران استانی و ملی برای اعطای تسهیلات به این واحدهای تولیدی در سال رونق تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بدره مطلوب است

روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بدره مطلوب است