مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-10دانش

از گلایه های دانشجویی به تصمیم روحانی تا اقدام عجیب دانشگاه فرهنگیان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- تردد دانشجویان ارشد و دکتری با اتوبوس و مترو؛ مسئله این است اوایل اسفندماه که شیوع بیماری کرونا از مراجع رسمی اعلام شد، اولین جایی که بعد از مدارس کلاس های خود را تعطیل کرد دانشگاه بود، دانشگاه که محل تجمع دانشجویان است به خودی خود می توانست معضلی بزرگ در شیوع هرچه بیشتر این بیماری باشد، اما ایجاد آموزش آنلاین و بازگرداندن دانشجویان خوابگاهی به شهر خود از عواملی بود که به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کرد، اما این پایان ماجرای تعطیلی دانشگاه ها نیست.

صبح روز هفدهم فروردین ماه رییس جمهور، علی رغم تمام تأکیدات وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی و قرنطینه خانگی در کشور اعلام کرد که دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری تا تاریخ سی ام فروردین در تعطیلی به سر می برند و پس از آن به صورت حضوری باید در دانشگاه ها شرکت کنند و بعد از تاریخ سی ام فروردین ماه برای دانشجویان کارشناسی و دانش آموزان تصمیم گیری خواهد شد.

این سخنان رییس جمهور در حالی گفته می شود که دانشگاه ها ملزم به اجرای اوامر دولت هستند و دانشجویان نیز چاره دیگری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گلایه های دانشجویی به تصمیم روحانی تا اقدام عجیب دانشگاه فرهنگیان!

از گلایه های دانشجویی به تصمیم روحانی تا اقدام عجیب دانشگاه فرهنگیان!