مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-09سياسي

واحد عرضه گوشت غیر بهداشتی در مریوان پلمب شد


دکتر مسعود خاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از واحدهای قصابی عرضه کننده گوشت قرمز در شهرک هجرت بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و عرضه گوشت قرمز بدون نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی پلمب شد.

وی افزود: به تمام مراکز عرضه گوشت شهرستان در خصوص کشتار غیرمجاز دام خارج از کشتارگاه مجاز هشدارهای لازم داده شده ولی این قصابی نسبت به این هشدارها توجهی نکرده بود.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان یادآور شد: بازرسان این شبکه در بازرسی از این واحد قصابی لاشه دام ذبح شده به صورت غیرمجاز را کشف کرده و بعد از اخذ دستور قضایی حکم پلمب آن صادر و اجرایی شد.

وی تاکید کرد: به تمام مراکز عرضه گوشت در شهرستان اطلاع داده شده که هرگونه ذبح و قصابی کردن دام حتما باید با نظارت بازرسان شبکه دامپزشکی در کشتارگاه مجاز صورت گیرد که در صورت وجود بیماری یا هرگونه مشکل در لاشه ذبح شده از عرضه آن در بازار جلوگیری شود.

خاتمی گفت: شهروندان از خرید گوشت قرمز و سایر فرآورده های خام دامی خارج از مراکز عرضه مجاز خودداری کرده و در هنگام خرید حتما به مهمور بودن لاشه دام به مهر دامپزشکی که توسط بازرس در کشتارگاه زده می شود، توجه کنند.

وی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی در راستای تحقق اهداف سازمانی و ارتقای سطح بهداشت و سلامت افراد جامعه کوشا فعالیت دارد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد عرضه گوشت غیر بهداشتی در مریوان پلمب شد

واحد عرضه گوشت غیر بهداشتی در مریوان پلمب شد