مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 02:102020-04-09اقتصادي

گازبهای، بهاری زنجانی ها زمستانی محاسبه می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا 15 اردیبهشت ماه 99، گازبهای مشترکین خانگی همه اقلیم ها بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود.

- موسی احمدلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی در ارتباط با جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، کنتورخوان های شرکت گاز به درب منازل مراجعه نکرده و خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی قرائت کنتورهای گاز در شهر زنجان و دیگر شهرستان های این استان به صورت غیرحضوری و از طریق خود اظهاری شهروندان انجام می شود، تصریح کرد: از شهروندان نیز درخواست داریم که از مراجعه به شرکت خودداری کنند، چرا که زیرساخت های ارتباط از راه دور از جمله سامانه تلفن گویا، سامانه پیامکی و اپلیکیشن اندرویدی، نسبت به دریافت کارکرد شماره انداز دستگاه های اندازه گیری مشترکین پیش بینی شده است.

احمدلو با اشاره به اینکه سامانه اینترنتی این شرکت www.

nigc-zanjan.

ir برای ثبت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و دیگر موارد فعال است، گفت: همچنین شماره تلفن گویای این شرکت به شماره 620 تا 33146600 به صورت 24 ساعته درخدمت مشترکین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازبهای، بهاری زنجانی ها زمستانی محاسبه می شود

گازبهای، بهاری زنجانی ها زمستانی محاسبه می شود