مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 22:002020-04-09دانش

سازو کار دریافت گواهی سلامت دانشجویان چگونه است؟


باوجود سخنان اخیر رییس جمهور در خصوص آغاز آموزش های حضوری دانشگاه ها از اول اردیبهشت ماه جاری و همچنین بخشنامه وزارت علوم مبنی بر الزام ارائه گواهی سلامت از سوی دانشجویان، - اما هنوز سازوکار دریافت این گواهی از سوی مسئولان مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام کرد که دانشگاه ها مجاز هستند از اول اردیبهشت ماه 99 امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایطی فراهم آورند.

طبق این بخشنامه کلاس های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می شوند مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کلاس های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام امور مربوط به رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حدالامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آنها در روزها و زمان های مختلف تنظیم شود.

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازو کار دریافت گواهی سلامت دانشجویان چگونه است؟

سازو کار دریافت گواهی سلامت دانشجویان چگونه است؟