مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 20:552020-04-09ورزشي

مهربد شاملی: مسئولان رشته اتومبیلرانی را ورزش نمی دانند/ امکانات مناسبی نداریم


جوان 18 ساله رشته اتومبیلرانی ایران و راننده فرمول 4 تیم اکسل انگلستان، خواستار توجه مسئولان ورزش ایران به رشته اتومبیلرانی شد و گفت: امیدوارم رییس آینده فدراسیون بتواند امکانات مورد نیاز را برای ورزشکاران این رشته فراهم کند.

- جوان 18 ساله رشته اتومبیلرانی ایران و راننده فرمول 4 تیم اکسل انگلستان، خواستار توجه مسئولان ورزش ایران به رشته اتومبیلرانی شد و گفت: امیدوارم رییس آینده فدراسیون بتواند امکانات مورد نیاز را برای ورزشکاران این رشته فراهم کند.

مهربد شاملی در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان توجه به رشته اتومبیلرانی در ایران با توجه به پتانسیل بسیار خوب این رشته در کشور، اظهار کرد: وضعیت امکانات و رسیدگی به رشته اتومبیلرانی در ایران زیاد خوب نیست؛ چرا که نه امکانات مناسبی در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دارد و نه از پیست خوب و استاندارد برخورداریم.

جوان 18 ساله و آینده دار رشته اتومبیلرانی ایران که توانسته موفقیت های خوبی را در مسابقات بین المللی از آن خود کند، درباره میزان حمایت ها از این رشته در ایران، گفت: وزارت ورزش اصلا اتومبیلرانی را ورزش نمی داند و مسئولان نیز کمکشان به ورزشکاران این رشته فقط در حد نامه زدن و این گونه موارد بوده و حمایت خاصی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربد شاملی: مسئولان رشته اتومبیلرانی را ورزش نمی دانند/ امکانات مناسبی نداریم

مهربد شاملی: مسئولان رشته اتومبیلرانی را ورزش نمی دانند/ امکانات مناسبی نداریم