مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-09حوادث

امنیت در گلستان و سربازان گمنام


گلستان در سال گذشته اتفاقات و حوادث مختلفی را پشت سر گذاشت و از همان روزهای نخست و با وقوع سیل، عده ای با استفاده از احساسات عمومی و طرح برخی مباحث مذهبی و قومیتی تصمیم به حاشیه سازی و ایجاد شکاف در مناطق سیل زده گلستان داشتند که با حضور نیروهای اطلاعاتی این افراد شناسایی و اقدامات مقتضی برای مهار آن اجرایی شد.

در تیرماه سال گذشته نیز یکی از توفیقات ماموران اداره کل اطلاعات گلستان پس از رهگیری و انهدام باند بزرگ توزیع اسلحه غیرمجاز رسانه ای شد و 191 قبضه انواع اسلحه مانند هشت تیر، پنج تیر و تک لول کشف و ضبط و چهار عضو اصلی این باند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

در ادامه در حالیکه برخی نقاط کشور به سبب اتفاقات پس از گرانی بنزین روزها و شب های ناآرامی را پشت سر می گذاشت، گلستان بویژه گرگان هر چند برخی ناآرامی های خیابانی را تجربه کرد اما آسیب و خسارت قابل توجهی به فرد یا نهادی وارد نشد و با پوشش اطلاعاتی سربازان گمنام، گلستان به عنوان یک استان سفید و بی حاشیه در این حوادث باقی ماند.

در اسفندماه نیز اقوام و طوایف مختلف گلستان در کنار هم و در سایه رقابتی زمان دار، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کردند که برای گرم شدن تنور آن، حدود یک ماه هیجان انتخاباتی در تمام شهرها و روستاهای استان حاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در گلستان و سربازان گمنام

امنیت در گلستان و سربازان گمنام