مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-09اقتصادي

بخشی از اراضی کشاورزی نوش آباد زیر آب رفت


حسین فتاحی روز پنجشنبه با اشاره به بارش های 24 ساعت گذشته تشریح کرد: از صبح امروز گشت های جهاد کشاورزی در زمین های کشاورزی شهرستان آران وبیدگل آغاز شد تا میزان خسارت های اولیه ناشی از بارندگی های 2 روز گذشته و جریان سیلاب به مرکزهای مربوطه اعلام شود.

وی افزود: نخستین خسارت طغیان سیل در دشت تاج آباد از توابع نوش آباد گزارش شد که مساله آبگرفتگی باغ های گل، پسته و زمین های کشاورزی بود و لازم است که مدیریت منابع آب شهرستان های کاشان و آران وبیدگل نسبت به دیواره سازی رودخانه مجاور مزرعه ها اقدام کنند.

رییس اداره جهاد کشاورزی آران وبیدگل یادآور شد: موقعیت جغرافیایی دشت کاشان به گونه ای است که مسیر همه رودخانه ها و روان آب های 2 شهرستان کاشان و آران وبیدگل به سمت نوش آباد هدایت شده است.

وی اضافه کرد: دشت کاشان در مخروط افکنه پنج رودخانه بنا شده و که سیلاب آنها با گذشت از شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در مسیر 2 رودخانه به سمت شرق و غرب نوش آباد سرازیر می شود؛ از این رو هر سال در اثر بارندگی های بهاره نوش آباد هم در مسیر آبراهه و هم در منظر آبریز دچار خسارت می شود.

نقاط شمالی استان اصفهان در شبانه روز گذشته شاهد کاهش محسوس دما، بارش باران و تگرگ بود که این سامانه بارشی موجب آبگرفتگی معابر و به راه افتادن روان آب در برخی نقاط از جمله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اراضی کشاورزی نوش آباد زیر آب رفت

بخشی از اراضی کشاورزی نوش آباد زیر آب رفت