مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-09پزشكي

کارگروه «سوگ» برای حمایت از داغدیدگان کرونایی در شهرداری تهران تشکیل شد


محمدرضا جوادی یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این روزها پدران، مادران، فرزندان و عزیزان بسیاری از هموطنانمان به دلایل مختلف از این جهان فانی رخت می بندند اما برای بازماندگانشان شرایط سوگواری و عزاداری فراهم نیست.

وی گفت: فارغ از اینکه افراد با بیماری کرونا، ابتلا به بیماری های دیگر یا به صورت طبیعی به پایان زندگی خود رسیده اند، به دلیل شیوع کرونا در کشور نه تنها امکان اجرای آداب و رسوم سوگواری و عزاداری جمعی که تاثیر زیادی بر پذیرش مرگ عزیزان و سازگاری با شرایط جدید دارد فراهم نیست بلکه به دلیل پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به صورت فیزیکی در کنار سوگواران بودن و.

هم توصیه نمی شود.

جوادی یگانه افزود: اقدامات گسترده ای توسط شهرداری تهران و سایر نهادهای متولی در ارتباط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است اما به نظر می رسید موضوع توجه به سوگواران و داغدیدگان تا امروز مغفول مانده است.

وی بیان کرد: به همین منظور ضمن تعامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر متخصصان برای ایجاد هم افزایی بین سازمانی، کارگروه علمی تخصصی سوگ با بهره گیری از ظرفیت های اداره کل سلامت شهرداری، اساتید، متخصصان و دانشجویان این حوزه در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه «سوگ» برای حمایت از داغدیدگان کرونایی در شهرداری تهران تشکیل شد

کارگروه «سوگ» برای حمایت از داغدیدگان کرونایی در شهرداری تهران تشکیل شد