مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-09سياسي

دولت مطابق قانون در تعیین حداقل دستمزد کارگران بازنگری کند


متین فارابی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تعیین دستمزد کارگران در سال 99 بر خلاف رویه سال های قبل خیلی دیر صورت گرفت و این در حالی است که تعیین دستمزد قاعدتاً باید تا آخر سال 98 صورت می گرفت منتهی .

- عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی خواستار بازنگری دولت در تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال 99 مطابق قانون شد.

متین فارابی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تعیین دستمزد کارگران در سال 99 بر خلاف رویه سال های قبل خیلی دیر صورت گرفت و این در حالی است که تعیین دستمزد قاعدتاً باید تا آخر سال 98 صورت می گرفت منتهی این موضوع تا 20 فروردین سال 99 به طول انجامید.

وی افزود: با توجه به تورم بالایی که در سال 98 و سال 99 پیش بینی می شد درخواست کارگران این بود که حداقل دستمزد آنها از یک میلیون و صد تا یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش پیدا کند اما دولت و کارفرماها تاکید داشتند افزایش حقوق کارگران فقط 300 هزار تومان باشد یعنی از یک میلیون و 500 هزار تومان به یک میلیون و 800 هزار تومان افزایش یابد.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ترکیب شورای عالی کار به این صورت است که دولت تعیین می کند حرف چه کسی به کرسی بنشیند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مطابق قانون در تعیین حداقل دستمزد کارگران بازنگری کند

دولت مطابق قانون در تعیین حداقل دستمزد کارگران بازنگری کند