مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 14:452020-04-09فرهنگي

دغدغه مدیرعامل خانه موسیقی برای وضعیت معیشیتی هنرمندان در دوران کرونا


مدیرعامل خانه موسیقی با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشیتی هنرمندان موسیقی در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند، از مسئولان درخواست کرد که به این مسأله رسیدگی و از این هنرمندان حمایت کنند.

- مدیرعامل خانه موسیقی با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشیتی هنرمندان موسیقی در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند، از مسئولان درخواست کرد که به این مسأله رسیدگی و از این هنرمندان حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نوربخش که به پویش مشاهنر پیوسته است، همچنین وعده داد که 1900 هنرمند عضو خانه موسیقی را به همراهی با این پویش و ارائه آثار هنری برای مردمی که این روزها در خانه هایشان سختی قرنطینه را تحمل می کنند، ترغیب کند.

پویش مشاهنر با هدف کمک به ارتقای سلامت روان جامعه از اوایل فروردین ماه آغاز شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان با صدور بیانیه ای از مشارکت حداکثری خود در 100 روز آینده برای تولید آثار هنری در فضای مجازی در روزهای خانه نشینی خبر دادند.

نوربخش که در برنامه به خانه برمی گردیم شبکه تهران صحبت می کرد، همچنین گفت: همه ما در جامعه هنری جزو مردم و عاشق و همراه مردم هستیم و زمانی که مشکلی پیش می آید، باید کمک کنیم که از آن عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مدیرعامل خانه موسیقی برای وضعیت معیشیتی هنرمندان در دوران کرونا

دغدغه مدیرعامل خانه موسیقی برای وضعیت معیشیتی هنرمندان در دوران کرونا