مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-09اجتماعي

مرندی های غیرساکن حق ورود به شهر مرند را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، داود گرشاسبی، امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مرند ضمن ابلاغ فاصله گذاری هوشمند شهرستان مرند گفت: تمامی تلاش ها در جهت تثبیت وضعیت موجود نسبت به شیوع ویروس کرونا بوده و تاکید ما استمرار بر اجرای فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ساعات کاری ادارات گفت: ساعات کاری ادارات شهرستان مرند از ساعت 7:30 تا 13:30 با دو سوم کارمندان خواهد بود.

وی افزود: یک سوم کارمندان که در ادارات حضور نمی یابند شامل کارمندانی می شود که دارای بیماری زمینه ای، افراد بالای 55 سال و بانوان باردار و شیرده و سرپرست خانوار هستند.

رییس قرارگاه زیست محیطی شهرستان با تاکید بر تشدید در کنترل ورود و خروجی شهرستان عنوان کرد: افرادی که اهل شهرستان مرند هستند ولی ساکن شهرستان نیستند حق ورود به شهر را ندارند.

وی در ادامه مردم را تشویق به شرکت همگانی در اهدای خون کرد و گفت: در این روزهای کرونایی مردم اجازه ندهند بانک ذخیره خون خالی شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه ما به جد پیگیر مبارزه با این بیماری هستیم و دغدغه اصلی ما سلامت مردم است، تاکید کرد: افراد قرنطینه توسط شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگان ها رصد شوند تا قرنطینه رعایت شود و در صورت ابتلاء فردی به کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی های غیرساکن حق ورود به شهر مرند را ندارند

مرندی های غیرساکن حق ورود به شهر مرند را ندارند