مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-09دانش

کارشکنی برخی کشورها برای محدودیت در ارتباطات علمی ایران با خارج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، حسین سالارآملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در نشستی تصویری که به ابتکار معاونت بین الملل دانشگاه تهران برگزار شد، - قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اشاره به کارشکنی برخی کشورها برای محدودیت در ارتباطات علمی ایران با خارج گفت: برخی کشورها تلاش می کنند ارتباطات علمی ایران با خارج از آن را تعلیق یا محدود سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، حسین سالارآملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در نشستی تصویری که به ابتکار معاونت بین الملل دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: تحریم های ظالمانه علیه ایران به صورت تدریجی به ساحت علمی رسیده است و امروزه شاهد هستیم که برخی کشور ها تلاش می کنند ارتباطات علمی ایران با خارج از آن را تعلیق کرده یا محدود سازند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: برای برون رفت از تله های تحریمی، برنامه های متفاوت و مختلفی از قبیل ارتباطات نقطه ای، مویرگی، منطقه ای و جهانی ارائه شده است.

از همین رو، ارتباطات بین المللی در وزارت علوم و دانشگاه های کشور با همین دیدگاه پیش رفته و موفقیت هایی نیز به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی برخی کشورها برای محدودیت در ارتباطات علمی ایران با خارج

کارشکنی برخی کشورها برای محدودیت در ارتباطات علمی ایران با خارج