مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-09سياسي

سه نوع جوهر زیستی به تجاری سازی می رسد


با توسعه و گسترش این حوزه می توان اندام های بدن مانند کلیه، چشم، گوش را با چاپگرهای زیستی ساخت و به داخل بدن منتقل کرد که البته این حوزه اکنون در مراحل آزمایشگاهی قرار دارد.

- با توسعه و گسترش این حوزه می توان اندام های بدن مانند کلیه، چشم، گوش را با چاپگرهای زیستی ساخت و به داخل بدن منتقل کرد که البته این حوزه اکنون در مراحل آزمایشگاهی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد سلطانی رییس مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی درباره اقدامات انجام شده برای رونق حوزه چاپگرهای زیستی در کشور می گوید: این مرکز از دو دانشگاه فعال برای خرید چاپگرهای زیستی حمایت کرد تا پژوهش و تحقیقات در این حوزه رونق داشته باشد.

همچنین برگزاری رویداد چاپ زیستی و چالش جوهرهای زیستی نیز با هدف توسعه پنج نوع جوهر زیستی تجاری از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

او ادامه می دهد: سه نوع جوهر زیستی دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در سال جاری با حمایت مرکز تجاری سازی می شود.

همچنین توسعه تجاری دو بافت غضروف و رگ قابل ارائه به سرمایه گذار با نتایج آزمون های برون تنی و درون تنی و کمک به طراحی، توسعه و تولید چاپگر تخصصی تولید انبوه بافت های استخوان و پوست از اولویت های دیگرمان در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نوع جوهر زیستی به تجاری سازی می رسد

سه نوع جوهر زیستی به تجاری سازی می رسد