مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-09سياسي

راه اندازی اتاق گفت وگو با دانشگاه های خارجی درباره موضوعات تخصصی کرونا


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل وزیر علوم گفت: درصدد هستیم با همکاری دانشگاه ها و رایزنان علمی، اتاق های گفت وگو میان دانشگاه ها داخلی و همتایان خارجی آنها برای رایزنی در خصوص موضوعات تخصصی کرونا راه اندازی کنیم.

- قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل وزیر علوم گفت: درصدد هستیم با همکاری دانشگاه ها و رایزنان علمی، اتاق های گفت وگو میان دانشگاه ها داخلی و همتایان خارجی آنها برای رایزنی در خصوص موضوعات تخصصی کرونا راه اندازی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالارآملی در نشست ویدئو کنفرانسی با حضور معاونان بین الملل دانشگاه های بزرگ کشور، بر اهمیت استفاده از ظرفیت های علمی برای مقابله با ویروس کرونا و تبدیل آن به فرصتی برای توسعه ارتباطات علمی تاکید کرد، گفت: تحریم های ظالمانه علیه ایران به صورت تدریجی به ساحت علمی رسیده است و امروزه شاهد هستیم که برخی کشورها تلاش می کنند ارتباطات علمی ایران با خارج از آن را تعلیق کرده یا محدود سازند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: برای برون رفت از تله های تحریمی، برنامه های متفاوت و مختلفی از قبیل ارتباطات نقطه ای، مویرگی، منطقه ای و جهانی ارائه شده است.

از همین رو، ارتباطات بین المللی در وزارت علوم و دانشگاه های کشور با همین دیدگاه پیش رفته و موفقیت هایی نیز به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق گفت وگو با دانشگاه های خارجی درباره موضوعات تخصصی کرونا

راه اندازی اتاق گفت وگو با دانشگاه های خارجی درباره موضوعات تخصصی کرونا