مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-09سياسي

محله های نهاوند به کارگاه تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده است


مراد ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب به واسطه توصیف زیبای همراهی اهالی نهاوند و بیان این موضوع که در نهاوند عده ای از بانوان که در زمان دفاع مقدس نان می پختند و برای جبهه می فرستادند، برای مهار بیماری فعال شده و کمک می کنند اظهار داشت: مردم این شهرستان دارای تاریخ و پیشینه غنی هفت هزار ساله بوده و در بیشتر مناسبت ها و رویدادها از جمله در جریان انقلاب و سرنگونی مجسمه شاه، شکل گیری گروه ابوذر و هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و برجسته داشتند.

وی اضافه کرد: از یک ماه و نیم گذشته به دنبال ورود ویروس کرونا، مردم نهاوند بار دیگر یک همدلی و اتحاد را به نمایش گذاشتند که محور مبارزه با این ویروس، همراهی و همدلی مردم بودند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در این راستا تمامی دستگاه های اجرای با بهره گیری از این ظرفیت در کنار مردم و گروه های جهادی و بسیج قرار گرفتند تا بتوان هرچه زودتر به ویروس کرونا غلبه کرده و آن را شکست داد.

ناصری گفت: بانوانی که تا پیش از ورود ویروس کرونا در امور خانه داری فعال بودند امروز با استفاده از چرخ خیاطی اقدام به تامین لباس و ماسک مورد نیاز شهروندان می کنند عده ای از بانوان نیز مواد خوراکی و جیره خشک برای نیازمندان و محرومان تهیه و توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله های نهاوند به کارگاه تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده است

محله های نهاوند به کارگاه تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده است