مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-09سياسي

رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی محمودآباد


معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری محمودآباد از رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- ‍ صدیقه حق شناس معاون فرماندار: 💢 🔹به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ صبح امروز پنج شنبه 21 فروردین صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان محمودآباد به همراه مدیر آبفای روستایی و رییس شورای اسلامی بخش مرکزی از ایستگاه پمپاژ آب روستای عشق آباد بازدید کرد.

🔹صدیقه حق شناس در این باره گفت: پیرو جلسه روز دوشنبه 18 فروردین مبنی بر قطع چندساعته آب شرب در 10 روستای بخش مرکزی، امروز به اتفاق یکی از کارشناسان امور آب روستایی مازندران و سایر مسئولان از وضعیت خط انتقال آب شرب در روستاهای مورد نظر بازدید شد.

🔹وی افزود: پیش بینی ما شکستگی لوله و یا لزوم احداث چاه جدید بود که طی بازدید امروز مشخص شد یکی از لوله های انتقال دچار پوسیدگی و شکستگی شده است.

🔹 اضافه کرد: با روشن شدن موضوع بلافاصله یک تیم تخصصی از سوی اداره آبفار شهرستان اقدام به تعویض لوله معیوب نمود که در نهایت تا شامگاه امروز جابجایی لوله به اتمام رسیده و این مشکل برطرف می شود.

🔹حق شناس در پایان خاطرنشان کرد: در جهت رفع مشکل آب شرب روستایی به همین میزان بسنده نکرده و در پی احداث یک چاه جدید برای استفاده روستاییان عزیز هستیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی محمودآباد

رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش مرکزی محمودآباد