مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-09پزشكي

بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز بیمارستان شهید نورانی رودسر به دستگاه سی تی اسکن خبر داد و گفت: در ماه های اخیر چهار دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان های گیلان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران از تجهیز بیمارستان شهید انصاری رودسر به یک دستگاه سی تی اسکن خبر داد و اظهار کرد: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برند نیوسافت برای نخستین بار وارد بیمارستان شهید انصاری رودسر شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته بیماران نیازمند این خدمت به ناچار باید به بخش خصوصی شهر های همجوار و یا مراکز درمانی مرکز استان مراجعه می کردند، افزود: این دستگاه به ارزش ریالی 15 میلیارد ریال از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی خریداری شد و به زودی در بیمارستان نصب و راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه جانمایی استقرار سی تی اسکن در بیمارستان شهید نورانی رودسر تعبیه شده، گفت: برای آماده سازی فضای فیزیکی استقرار سی تی اسکن در این بیمارستان 250 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

سالاری با اشاره به اینکه قیمت واقعی یک دستگاه سی تی اسکن 37 میلیارد ریال بوده، افزود: با رایزنی های صورت گرفته با هییت امنای صرفه جویی ارزی و استفاده از ارز دولتی 20 میلیارد ریال تخفیف در خرید این دستگاه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد