مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-09پزشكي

سرپرست سپاهان: جام را به پرسپولیس بدهید!


سرپرست باشگاه سپاهان به صحبت های افشین پیروانی و بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: در این فضا برای ما جان انسان ها مهم تر است.

- ، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حرف های افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد: باشگاه سپاهان افتخار می کند به عنوان تیمی خارج از پایتخت و توجهاتی که رسانه ها به این تیم دارند، 5 مرتبه قهرمان لیگ برتر شده، که سه سال به صورت متوالی بوده و چهار دوره هم قهرمان رقابت های جام حذفی شده است.

ضمن اینکه ما با 12 مرتبه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حضور را در میان نمایندگان ایران در این تورنمنت مهم آسیا داریم و نائب قهرمانی آسیا هم در بین افتخارات زیادی که در سال های گذشته کسب کرده ایم، دیده می شود.

او ادامه داد: علاوه بر این ها باشگاه سپاهان تنها باشگاه ایرانی به شمار می رود که در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت داشته است؛ مسابقاتی که دوستانمان هنوز منتظرند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

فتاحی سپس با گلایه از مسئولان پرسپولیس حرف هایش را از سر گرفت و گفت: حالا در این برهه که سلامت جامعه از همه چیز مهم تر است و تمام مسئولان کشور اعم از کادر محترم درمانی، وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی و سایر مردم جامعه و حتی علاقمندان به فوتبال به صف شده اند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سپاهان: جام را به پرسپولیس بدهید!

سرپرست سپاهان: جام را به پرسپولیس بدهید!