مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-09سياسي

نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور


امام جمعه ابهر بر نقش پر رنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور تاکید کرد.

- نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر بر نقش پر رنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که جهان روزی تحت حکومت واحد حضرت مهدی (عج) قرار می گیرد، اظهار کرد: امروز کسی می تواند ادعای انتظار امام زمان (عج) را داشته باشد که در برابر دجال واره ها استقامت و در مسیر درست حرکت کند که لازمه آن انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی با بیان این که اهل بیت (ع) همواره نگران دوره آخرالزمان و آسیب های این دوران بودند چون شناخت و درک آن برای همه میسر نخواهد شد، ادامه داد: تعیین وقت برای ظهور امام عصر (عج) یکی از این دغدغه هاست، زیرا زمان ظهور بر هیچ کس مشخص نیست.

مدرس حوزه علمیه با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، ابراز کرد: امروز در کشور ایران باید به وجود سربازان گمنامی افتخار کنیم که بر پایه ایثار، فداکاری برای برپایی امنیت تلاش می کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به این که بی تردید بخش مهمی از امنیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی را مدیون سربازان گمنام و خوش نام امام زمان (عج) هستیم، ادامه داد: بسیاری از توطئه های کشور را این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور

نقش پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در تضمین امنیت کشور