مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-09دانش

هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود


فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عدم حضور دانشجویان در خوابگاه ها گفت: با توجه به ابلاغیه صندوق رفاه مبنی نوع محاسبه اجرای بهای خوابگاهها، - معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: دانشجویانی که هزینه خوابگاه را پرداخت کرده اند به طلب آن ها افزوده خواهد شد.

فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عدم حضور دانشجویان در خوابگاه ها گفت: با توجه به ابلاغیه صندوق رفاه مبنی نوع محاسبه اجرای بهای خوابگاهها، مدتی که دانشجویان از خوابگاه استفاده نکردند برایشان محاسبه نخواهد شد.

وی افزود: دانشجویانی که هزینه را پرداخت کردند از بدهی دانشجویان کسر می شود و اگر بدهی نداشته باشند، صندوق رفاه به دانشجویان برمی گرداند.

فاطمی زاده یادآور شد: روند ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه شریف در حال انجام است و پس از تکمیل لیست ثبت نام به صندوق رفاه ارسال می شود.

وی در خصوص وضعیت دانشجویان این دانشگاه گفت: در طول این مدت که دانشجویان در تعطیلی به سر می برند فقط یکی از دانشجویان مبتلا به کرونا شد که در شهر رامسر متاسفانه جان خود را از دست داد، اما بقیه دانشجویان در سلامت کامل به سرمی برند و موردی به دانشگاه گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود

هزینه خوابگاه از بدهی دانشجویان کسر و یا به طلب آن ها اضافه می شود