مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-09سياسي

خدمت به مردم جایگزین بزرگترین جشن سالانه یک هیأت


هیأت مکتب المهدی(عج) هرساله باتوجه به هم نامی این هیأت با نام امام زمان(عج)، بزرگترین جلسه خود را برای میلاد ایشان برگزار می کرد اما امسال خدمت به مردم را باتوجه به شیوع ویروس کرونا جایگزین آن کرده است.

- محمد کمیل مداح اهل بیت(ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: امسال نیمه شعبان در هیأت های مذهبی حال وهوای دیگری باتوجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد و اگرچه جلسات مذهبی تعطیل و لغو شده است اما هیأتی ها قوی تر از گذشته در حال تلاش و فعالیت هستند.

تلاش روزانه هیأتی ها برای خدمت رسانی به مردم وی افزود: در سال های گذشته شاید هیأت های مذهبی تنها در طول ماه شعبان 5 جلسه برگزار می کردند اما این روزها به صورت متوسط روزانه هیأتی ها، 5 ساعت مشغول خدمت رسانی و فعالیت های جهادی اعم از ضدعفونی سطوح و معابر، تولید ماسک و شیلد، تهیه بسته های بهداشتی، تهیه بسته های ارزاق، پخت غذای گرم و .

هستند و گویی شبیه عقده ای شده است که اگر نمی توانیم کاری کنیم، آن کارهایی که امکان انجام داریم را با بیشترین قدرت و توان اجرایی کنیم.

  بزرگترین جشن سالانه هیأت مکتب المهدی(عج) کمیل تصریح کرد: هیأت مکتب المهدی(عج) هرساله باتوجه به اینکه نام این هیأت مزین به نام امام زمان(عج) است، بزرگترین و پرشورترین جلسه خود را در طول سال برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم جایگزین بزرگترین جشن سالانه یک هیأت

خدمت به مردم جایگزین بزرگترین جشن سالانه یک هیأت