مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-09اجتماعي

میزان خسارت سرمازدگی بخش کشاورزی و باغی زنجان پایین خواهد بود


صفی الله کرامتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت جوی، روز دوشنبه، جلسه ستاد مدیریت بحران این استان به ریاست استاندار برگزار شد و به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به کلیه دستگاه های عضو ستاد و فرمانداران شهرستان ها، آماده باش داده شد تا تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان دمای هوا در سردترین ساعت 2 درجه سانتیگراد زیر صفر بود به حتم در صورت اقدامات پیشگیرانه از سوی کشاورزان و باغداران، خسارت سرمازدگی نیز زیاد نخواهد بود و ارزیابان در حال بررسی و برآورد خسارات احتمالی هستند.

کرامتی با بیان اینکه روز سه شنبه در برخی مناطق این استان شاهد ریزش تگرگ نیز بودیم، تصریح کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده تا این لحظه خسارات آنچنانی ناشی از این پدیده جوی وارد نیامده است.

وی با تاکید براینکه بیشترین میزان شدت سرما از بامداد تا صبح امروز بود و می توانست برای محصولات کشاورزی و باغی این استان تهدید کننده باشد، اظهار داشت: امید است میزان خسارت ها بسیار پایین و به صورت جزیی باشد که پس از ارزیابی و بررسی نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خسارت سرمازدگی بخش کشاورزی و باغی زنجان پایین خواهد بود

میزان خسارت سرمازدگی بخش کشاورزی و باغی زنجان پایین خواهد بود