مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-09اقتصادي

واحدهای گردشگری برای جلوگیری از تعدیل نیرو حمایت می شوند


علی اصغر مونسان در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی افزود: تلاش براین است با حمایت های لازم واحدهای گردشگری تعدیل نیرو نداشته باشند و زیان های ناشی از کرونا را تحمل کنند و این دوره را پشت سر بگذارند.

او اادامه داد : پیش بینی های سازمان جهانی گردشگری برای راه افتادن مجدد گردشگری زمان بر است ولی ما تلاش می کنیم با تحریک بازار پس از کرونا گردشگری داخلی کشور را راه بیندازیم.

وزیر معین در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با تشکر از استاندار و مدیران بخش دولتی و خصوصی استان برای پیگیری اجرایی شدن پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی اردبیل، ابراز امیدواری کرد که طرح جامع گردشگری استان اردبیل با حمایت های استاندار و پیگیری های مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تا پایان سال اجرایی شود.

مونسان اظهار داشت: دولت در سال گذشته سختی های زیادی را به لحاظ منابع مالی به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا سپری کرد، ولی با تدبیر دولتمردان این منابع مالی مهیا شد و گزارش طرح ها و پروژه هایی که ارائه می شود حاکی است که اقدامات خوبی در کشور انجام شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اثرات سوء شیوع کرونا بر اقتصاد کشور، استمهال مالیات از سوی دولت به همراه تعویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای گردشگری برای جلوگیری از تعدیل نیرو حمایت می شوند

واحدهای گردشگری برای جلوگیری از تعدیل نیرو حمایت می شوند