مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-09اجتماعي

20 درصد دانش آموزان کاشمری به آموزش مجازی دسترسی ندارند


علی طاهریان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک بطور میانگین 20 درصد دانش آموزان شهری و روستایی در سطح شهرستان کاشمر بخاطر فقدان امکانات لازم، از آموزشهایی که توسط معلمان در قالب فضای مجازی ارائه می‎شود محروم هستند.

وی ادامه داد: آسیب این محرومیت در سطح روستاها برای دانش آموزان روستایی بیشتر از دانش آموزان ساکن نقاط شهری است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: با این حال 100 درصدی دانش آموزان در یان شهرستان به رسانه ها از جمله تلویزیون دسترسی دارند.

وی افزود: به این ترتیب آن دسته از دانش آموزانی که بهره گیری از آموزش در فضای مجازی برایشان مقدور نیست می بایست منحصرا از برنامه های آموزشی ارائه شده از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه برنامه های تلویزیونی استفاده کنند.

طاهریان ادامه داد: بخاطر محدودیتهای فنی و ابزاری، دانش آموزان شهری به خصوص ساکنان حاشیه شهر را هم نمی‎توانیم بطور 100 درصد زیر پوشش آموزشها از طریق فضای مجازی قرار دهیم.

وی گفت: در این شرایط شاید حدود 70 درصد دانش آموزان هر کلاس بتوانند از آموزشهای ارائه شده در فضای مجازی استفاده نموده و یا از آن استقبال کنند.

شهرستان کاشمر 44 هزار و 200 دانش آموز در مقاطع سه گانه تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دارد که حدود 9 هزار نفرشان در روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد دانش آموزان کاشمری به آموزش مجازی دسترسی ندارند

20 درصد دانش آموزان کاشمری به آموزش مجازی دسترسی ندارند