مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-09پزشكي

پیشبینی افول کرونا در هرمزگان تا 2 هفته آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران گفت: هم اکنون روزانه 100 آزمایش در هرمزگان صورت می گیرد که تلاش می شود این ظرفیت به 200 آزمایش در روز برسد.

دکتر حسین فرشیدی افزود: دلیل جهش ناگهانی آمار افراد مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، تغییر استراتژی شبکه بهداشت و درمان استان هرمزگان در برخورد با بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام کسانی که با فرد مبتلا به کرونا تماس داشته اند، مورد آزمایش قرار می گیرند و این در حالی است که پیشتر این افراد قرنطینه می شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: با بازدیدی که امروز انجام شد، وضعیت مدیریت و تجهیزات قشم مطلوب ارزیابی می شود.

وی افزود: همکاری نزدیک فرمانداری، مسوولان محلی، خیران و سازمان منطقه آزاد قشم با شبکه بهداشت برای تامین نیازها و تجهیزات لازم نشان از هماهنگی و انسجام منطقه ای در قشم دارد.

فرشیدی ادامه داد: امید است با ادامه سیاست های اتخاذ شده، تا اواخر خردادماه کارکردهای اقتصادی جزیره به حالت نخستین بازگردد و شکوفایی قشم رخ دهد.

وی اظهار کرد: برای انجام آزمایش های کرونا در جزیره قشم، 40 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین این امر در قشم محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبینی افول کرونا در هرمزگان تا 2 هفته آینده

پیشبینی افول کرونا در هرمزگان تا 2 هفته آینده