مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-08سياسي

فعالیت های عمرانی فارس با رعایت اصول بهداشتی آغاز می شود


محمود رضایی کوچی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فنی استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر مساله نخست کشور، مهار بیماری کروناست، اظهار داشت: تصمیمات ملی زیر نظر رییس جمهوری و در قالب ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ و به ستادهای استانی ابلاغ می شود و از ابتدای درگیری کشور با این ویروس، تمام دستگاه های این استان توان حداکثری خود را برای مقابله با این ویروس به کار گرفته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: با توجه به دستورالعمل های موجود و اقتضائات پروژه ها، پروتکل های کارگاهی تنظیم شده است که دستگاه های اجرایی و پیمانکاران ملزم به رعایت آنها هستند.

رضایی، با تاکید بر ضرورت حفظ ایمنی بیشتر افراد در قالب اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از سازمان های ذی ربط همچون فنی و حرفه ای، اداره کل استاندارد، سازمان نظام مهندسی و دانشگاه علوم پزشکی خواست علاوه بر کمک به ایجاد هرچه سریع تر پروتکل های عمرانی، کمیته آموزش مجازی ایجاد کنند و آموزش های لازم را به پیمانکاران ارایه دهند.

وی، همچنین بر ضرورت ایجاد کمیته ای برای نظارت و سرکشی به کارگاه های عمرانی و تولید مصالح تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: در برخی کارگاه ها و محل های پروژه که بعضا کارکنان به صورت دائم در آنها حضور دارند، می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های عمرانی فارس با رعایت اصول بهداشتی آغاز می شود

فعالیت های عمرانی فارس با رعایت اصول بهداشتی آغاز می شود